Asus R500VD-SX198H

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Asus R500VD-SX198H op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Bjarg 11-07-2013
Geschreven voor: Asus R500VD-SX198H

Deze laptop is zeer makkelijk in gebruik. Hij start snel op. Ook zijn de programma's die ik gebruik snel opgestart. Ook is er goed een spel op te spelen.

Je kan goed een film kijken. De beeldkwaliteit is dan zeer goed. Ook foto's kan je daardoor goed kijken. Het geluid is wat minder. Als je het geluid hard zet gaan de boxjes wat schetteren.

De vormgeving is erg mooi. Een groot touchpad voor de muis is erg handig. De degelijkheid is op zich goed. Maar als je hem aan de voorkant vasthoud kraakt hij een beetje. Daar is hij dus niet op gemaakt.

De accu is vrij goed. Aks je het scherm op zijn felst zet en de laptop normaal gebruikt gaat hij ongeveer 2 uur mee. Als je minder stroom gebruikt door het scherm minder fel te zetten gaat hij 3,5 tot 4 uren mee.

Al met al ben ik erg blij met deze laptop en zal hem dus ook zeker aanraden!